Áru visszaküldése

Elállási szabályzat:

A visszaküldött termék nem lehet sérült vagy használt. Nem tartalmazhat további matricákat vagy árcímkéket. A terméket az eredeti csomagolásban kell visszaküldeni, beleértve a tartozékokat, útmutatókat, ill. jótállási jegyeket.

A termékeket a számla kiállításától számított 3 hónapig lehet visszaküldeni. Minden egyes visszaküldött terméknél meg kell adni a visszaküldés okát (nem felel meg a termék, nem vették át stb.).

A számla ellenében vásárolt termékek esetében a számlát a megjelölt határidőre kell rendezni.

Termékvisszaküldés esetén a vételár 20%-ának megfelelő díjat számítunk fel, de legalább 3500 Ft-ot ÁFA nélkül/1 küldemény. Ezt a díjat a visszaküldött termékért jóváírandó összegből vonjuk le.

A termékvisszaküldés lépései és a küldemény tartalmi elemei

1. Kérjük, figyelmesen olvassa el az elállási szabályzatot.

2. Vegye fel velünk a kapcsolatot e-mailben (reklamace@carero.cz).

3. Kérjük, töltse ki az űrlapot, és mellékelje a visszaküldött termékhez. Az űrlapot a következő linken találja: ELÁLLÁSI ŰRLAP

4. Kérjük, jelölje meg a dobozt a „Termékvisszaküldés” felirattal.

5. A terméket a következő címre küldje vissza: CARERO s.r.o., Jablunkov 994, 739 91 Jablunkov, Csehország

6. Miután megvizsgáltuk a terméket, jóváírást állítunk ki, és felvesszük önnel a kapcsolatot a további lépésekkel kapcsolatban.

Az utánvéttel visszaküldött csomagokat nem áll módunkban átvenni, ezeket azonnal visszautasítjuk, és visszaküldjük a feladónak, aki köteles viselni az ezzel járó költségeket.

Fenntartjuk magunknak a jogot arra, hogy nem fogadunk el sérült, nem az eredeti csomagolásban vagy sérült csomagolásban visszaküldött termékeket, illetve a 3 hónapnál régebben vásárolt termékeket.